مشاور ارشد اقتصادی دانلد ترامپ از نبرد خود با اعتیاد پرده برداشت

مشاور ارشد اقتصادی دانلد ترامپ از نبرد خود با اعتیاد پرده برداشت

او هر روز دعای آرامش برنامه AA را ادا می‌کند

    مشاور اقتصادی کاخ سفید لری کادلو در مراسمی به میزبانی ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا، درباره مبارزه خود با اعتیاد به مواد مخدر و الکل درد و دل کرد. آقای کادلو ۷۳ ساله گفت که ۲۵ سال پیش که به کوکائین و الکل اعتیاد داشت برایش غیرقابل تصور بود که بتواند روزی چنین مقام مهمی در کاخ سفید به دست آورد. آن سال، او از مقام تحلیلگر  اقتصادی در سازمان Bear Stearns استعفا کرد تا وارد برنامه ترک اعتیاد الکلی‌های گمنام شود.

    کودلو گفت: من یک الکلی و معتاد بدون امید بودم که مصرف مواد مخدر و مشروب من را به زانو درآورده بود و از صبح تا شب اسیر این وابستگی خطرناک بودم. مانند بقیه معتادان من بارها برای ترک اقدام کرده بودم ولی تلاش‌های من برای پاکی و هوشیاری بی نتیجه بود. من در یک جهنم زندگی می‌کردم و عذاب های زیادی کشیدم و این نوع زندگی عواقب وخیمی داشت و دائماً از کار برکنار میشدم و هیچ سازمانی من را استخدام نمی‌کرد.

    او ادامه داد: به لطف پروردگار همسرم جودیت از من طلاق نگرفت و من به تدریج موفق شدم هوشیاری خود را به دست آورم.

    در اول تابستان امسال این مشاور ارشد کاخ سفید تولد ۲۵ سال پاکی خود را جشن گرفت.

    لری کادلو که قبل از ملحق شدن به تیم اقتصادی کاخ سفید میزبان یک برنامه موفق تلویزیونی بود، با حضور همسر دانلد ترامپ در مراسمی که به مناسبت «ماه بهبودی ملی» برگزار شد به معتاد بودن خود اعتراف کرد.

    او گفت هنوز با دوستان خود در انجمن الکلی‌های گمنام در تماس است و هر روز مراقبه کرده و دعای آرامش برنامه ترک اعتیاد AA  را ادا میکند.

    اکنون به عنوان مدیر شورای بهبود اقتصادی امریکا، کودلو به افرادی که هنوز با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند، امیدواری داد: «شما هم می‌توانید اعتیاد به الکل و مواد مخدر را ترک کرده و پاک و هوشیار شوید و زندگی ثمربخش و موفقیت آمیزی داشته باشید 

    تحریریه مجله اعتیاد