کاربر تیک تاک معتاد به پورن

روایت یک کاربر تیک‌تاک از حقایق زندگی با همسر معتاد به پورن

اگر دیدن صحنه‌های سکسی تحریک‌کننده است، چشم‌هایتان را ببندید!

    زنان به دلیل فشاری که رسانه‌های اجتماعی برای داشتن اندامی خوب به آنها وارد می‌کنند، با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. این فشار پیش از این به واسطه فیلم‌های هالیوودی به آنها وارد می‌شد. اما یک منبع آسیب دیگری که به اعتماد به نفس زنان آسیب می‌رساند و تصور آنها نسبت به بدنشان را مخدوش می‌کند، مردانی هستند که به دلایل مختلف این فشار را به زنان وارد می‌کنند. این مردان هم با دیدن زنان خوش‌اندام در سینما، دنیای مد و شبکه‌های اجتماعی و بدتر از همه در فیلم‌های پورن، اندام شرکای زندگی خود را زیر سؤال می‌برند. بله، این شامل حال همه مردان نمی‌شود. اما این معضل وجود دارد. در این مقاله یک کاربر شبکه اجتماعی تیک‌تاک از تجربه شخصی خودش در برابر این معضل اجتماعی می‌گوید. اوحقایقی درباره زندگی شخصی خودش را و اینکه اعتیاد به پورن در شوهرش چه تأثیری بر زندگی او و تصورش نسبت به اندامش گذاشته، به اشتراک گذاشته است.

    این پرسش که چه میزان مصرف پورنوگرافی، سالم در نظر گرفته می‌شود، نگرانی رایج بسیاری از زوج‌هاست و یک کاربر تیک‌تاک تجربه شخصی خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته است تا از تأثیر پورنوگرافی بر تصور خود نسبت به بدنش بدن خود و ازدواجش بگوید.

    کاربر تیک تاک معتاد به پورن

    خانم جوردن کر در اکانت شخصی خود آشکارا درباره اعتیاد شوهرش به پورن حرف می‌زند تا به دیگران نسبت به رازهایی که شاید مردان از شریک زندگی خود پنهان کنند، هشدار دهد.

    او در بعضی ویدیوهایش درباره این افسانه صحبت می‌کند که تماشای ویدیو سکس می‌تواند به هیجان یک رابطه اضافه کند، و می‌گوید که کاملاً برعکس این افسانه پورن «الگوی برانگیختگی شما را به‌کل تغییر می‌دهد، شکل کارکرد مغز شما و همین‌طور بدنتان را تغییر می‌‌دهد

    این کاربر می‌گوید: «ذهنیتی که نمی‌توانم از آن بگذرم و درکش کنم، این است که وقتی با یک مرد وارد رابطه می‌شوید، به لحاظ جسمانی به او متعهد می‌شویداینکه یک مرد وقتی از زن درخواست ازدواج می‌کند و شریک عاطفی و جسمانی او می‌شود، و این انتظار از زن وجود دارد که به مرد تعهد داشته باشد، خب این یک باور عمومی است. اما گویا عکسش انگار نمی‌تواند وجود داشته باشد. یعنی زن نمی‌تواند بخواهد یا بگوید که «من از تو مدرک می‌خواهم که به من تعهد بدهی که در نبود من پورن تماشا نمی‌کنی، که دنبال زنان دیگر نیستیانگار که این خواسته‌ای محال است. باور عمومی این است که «ای زن، به حریم خصوصی مرد احترام بگذار

     حقایق زندگی با یک معتاد به پورن تیک‌تاک
    خانم جوردن کر ادامه می‌‌‌دهد: «بنابراین کاری که ما انجام دادیم این بود که وقتی صحنه سکسی فیلم شروع شد، در تمام طول آن سکانس، شوهرم به معنای واقعی کلمه چشمانش را بست و سرش را روی شانه‌ام گذاشت… و بعد وقتی تمام شد، من به او اطلاع دادم.»

    در مجله اعتیاد بییشتر بخوانید

    روایت یک معتاد به پورن سابق؛ داشتم خودکشی می‌کردم

    اعتیاد به سکس شاید ریشه در ترس از صمیمیت داشته باشد

    آخر خط معتاد، آغاز ترک اعتیاد


    خانم کر آشکارا از آسیبی که در نتیجه اعتیاد شوهرش، یک کاربر تیک تاک معتاد به پورن،  به او وارد می‌شود، حرف می‌زند: «وقتی کسی که دوستش داشتی به تو صدمه می‌زند و تو انتظارش را نداشتی، کل جهان‌بینی‌ات فرو می‌ریزد

    کر در صفحه شخصی‌اش در تیک‌تاک فیلم‌هایی را از ناراحتی خودش و رو برگرندان از آینه، چون دوست ندارد خودش را در آن ببیند، به اشتراک می‌گذارد و در توضیح آن می‌نویسد: «اعتیاد به پورن چگونه می‌تواند بر همسر شما تأثیر بگذارداو می‌نویسد: «من از دوست داشتن بدن بعد از زایمانم به نفرت از آن رسیدم. هر نگاهی به بدنم به یادم می‌آورد که من خوب نیستم، کافی نیستم

    در صحنه برهنگی چشمتو ببند!

    او همچنین محتوایی را در رابطه با بهبودی شوهرش از اعتیاد به پورن به اشتراک می‌گذارد و اخیراً اعلام کرد که چطور برنامه‌ای ترتیب داد که پیش از تماشای فیلم «اوپنهایمر» کریستوفر نولان یک بازی را با همسرش موقع صحنه‌های حاوی برهنگی پیاده کند.

    قرارشان این بود که هر بار صحنه حاوی برهنگی بر پرده ظاهر شد، شوهرش چشمانش را از قبل ببندد و سرش را روی شانه او بگذارد تا وقتی صحنه تمام شد، آرام به او ضربه بزند و دوباره به تماشای فیلم ادامه دهد. چطور مادرم در صحنه های سقوط هواپیما واقعاً ترسناک چشمانش را می بندد (او چیزی در مورد تلاطم دارد) اما اصلاً اینطور نیست.

    معتاد پورن تیک‌تاک
    خانم کر آشکارا از آسیبی که در نتیجه اعتیاد شوهرش به پورن به او وارد می‌شود، حرف می‌زند: «وقتی کسی که دوستش داشتی به تو صدمه می‌زند و تو انتظارش را نداشتی، کل جهان‌بینی‌ات فرو می‌ریزد.»

    میل جنسی من مهارنشدنی است، چه باید بکنم؟

    روایت همسر یک معتاد جنسی


    او در این ویدئو می‌گوید: «بدیهی است که من با درباره روش قبلاً چیزهایی شنیده بودم، و گویا آمار خوبی دارد و نتایج موفقیت‌آمیزی به همراه داشتهما خودمان را آماده کردیم. من نمی‌دانستم این صحنه قرار است چه زمانی اتفاق بیفتد و این را هم نمی‌دانستم که قرار است به چه شکل نمایش داده شود. فکر می‌کردم چند دقیقه متوالی باشد. اما این‌طور نبود، در واقع مقطع بود. مثلاً یک فلش از آن تصاویر بود، بعد دوباره می‌رفت روی زندگی عادی. دوباره می‌رفت روی آن صحنه‌ها و باز روی زندگی عادی. رفت و برگشتی بود، بنابراین ندیدنش واقعاً سخت بود

    کر ادامه می‌‌‌دهد: «بنابراین کاری که ما انجام دادیم این بود که وقتی صحنه شروع شد، در تمام طول آن سکانس، شوهرم به معنای واقعی کلمه چشمانش را بست و سرش را روی شانه‌ام گذاشتو بعد وقتی تمام شد، من به او اطلاع دادم

    تجربه این کاربر تیک تاک معتاد به پورن نشان می‌دهد که اعتیاد به پورن واقعی است. اگر دیدن صحنه‌های جنسی برای شما تحریک‌کننده است، چشم‌هایتان را ببندید! چشمان شما مال شماست، کسی جلویتان را نمی‌گیرد.

    اعتیاد به پورن با تیک تاک

    جوردان در بازگشت به خاطر  تیک‌تاک خود ادعا می‌کند که به لطف پخش شدن ویدیویش در توییتر، پیام‌های نامحترمانه و نفرت‌انگیزی از افراد جدیدی که حساب کاربری او را پیدا می‌کنند، دریافت می‌کند، که طبیعی هم هست (بعضی کاربران اینترنتی می‌توانند خیلی بد باشند). اما چیزی که ممکن است شما را شگفت‌زده کند (یا شاید هم نکند!) این است که بسیاری از مردم با جوردان هم‌نظر هستند. کامنت‌های پست‌های او پر از داستان‌هایی از زنانی است که شریک زندگی‌شان، آنها را در زمان‌های آسیب‌پذیری در زندگی‌شان، برای تماشای پورن رها کرده‌اند، یا وقتی سعی می‌کنند مسئله تماشای پورن را با شریک زندگی‌شان مطرح کنند و به‌شان بگویند چه احساسی در آنها ایجاد می‌کند، آنها به شکلی غیرمنطقی از کوره در می‌روند، که خیلی بد است. اما در هر حال، مشکل از این مردان است، نه «اوپنهایمر» یا هر فیلم دیگری.

    https://www.glamourmagazine.co.uk/article/tiktok-porn-addiction