اعتیاد الیور استون

اعتیاد و کتاب خاطرات الیور استون

    اعتیاد الیور استون«‌الیور استون» از چاپ کتاب خاطرات زندگی‌اش که بخش زیادی از آن به دوران اولیه حرفه‌اش ازجمله دوران حضور او در ویتنام اختصاص دارد، خبر داد. به گزارش هالیوود ریپورتر، انتشارات «هاتون مافین کورت»‌ انتشار کتاب خاطرات این فیلم‌ساز برنده اسکار را به عهده خواهد داشت. هنوز عنوان مشخصی برای این کتاب تعیین نشده ولی قرار است پاییز سال ۲۰۲۰ به دست مخاطبان برسد.

    «الیور استون» پیشینه اعتیاد به الکل و مواد مخدر را دارد و تاکنون سه مرتبه ازدواج کرده است. الیور استون همیشه یک کارگردان بحث‌انگیز بوده و اعتنایی به شایعات ندارد.

    اعتیاد الیور استون به پروزک

    چند هفته قبل از اکران آخرین فیلمش «وحشی» که درباره مافیای مواد مخدر است، استون اعتراف کرده که خودش قبلا به مواد مخدر و الکل معتاد بوده است. استون اعلام کرد که از جوانی ماری جوانا مصرف میکرده و هنوز مشروبات الکلی مینوشد. او همچنین اعتراف کرد که سال های زیادی به داروی «پروزک» اعتیاد داشته ولی چون به او نمی ساخته، آن را ترک کرده است. جالب است بدانید که فیلم بعدی او درباره تجارت مواد مخدر می باشد.

    «‌استون» که قبل از ۳۵ سالگی جایزه اسکار را در کارنامه خود به ثبت رساند،‌ بیش‌تر برای فیلم‌هایی همچون «جوخه»،‌«جی کی اف» و «متولد چهارم جولای» شهرت دارد. با توجه اطالاعات ارائه‌شده از سوی انتشارات،‌ کتاب خاطرات این فیلم‌ساز بیشتر بر روی سال‌های اولیه فعالیتش تمرکز خواهد داشت.

    کتاب خاطرات زندگی

    «‌استون» ۷۲ ساله در بیانیه‌ای اعلام کرد، تمامی خاطرات زندگی‌اش از جمله خاطرات خوشایند و غم‌انگیز را در این کتاب ثبت خواهد کرد. مشکل اعتیاد الیور استون نیز جزو محتوای کتاب است. این کارگردان برجسته آمریکایی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. استون فیلمسازی صاحب سبک است و بارها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته. او برای فیلم «قطار نیمه شب» برنده اسکار بهترین فیلمنامه و برای فیلم‌های «جوخه» و «متولد چهارم جولای» برنده دو اسکار بهترین کارگردان شده است.

    الیور استون در عین حال به عنوان یک فیلمسازی سیاسی مشهور است و درباره نیکسون، جان اف کندی و جورج دبلیو بوش سه فیلم سینمایی جنجالی ساخته و به همین دلیل به عنوان یک فیلمساز متکی بر نگاه مستقل و رویکردهای انتقادی نسبت به سیاست‌های حاکم بر آمریکا شناخته می‌شود.

    منبع: هالیوود ریپورتر/سایت اعتیاد

    درباره اعتیاد در سایت اعتیاد بیشتر بخوانید:

    داستان تلخ کوچکترین عضو کمپ ترک اعتیاد زنان
    مواد مخدر و داستان آن در جهان
    الكل تهدید جدید علیه سلامت جامعه

    برچسب‌ها