برد پیت

برد پیت درباره ترک اعتیاد با آنتونی هاپکینز گفتگو می‌کند

آنتونی هاپکینز ۴۵ سال که مصرف الکل را ترک کرده است

    «برد پیت» برنده جایزه اسکار ۲۰۲۰ برای بهترین بازیگر مکمل مرد درباره اعتیادش به الکل و مواد مخدر، گفت: اعتیاد من یک راه فرار بودفرار از واقعیتلطمه‌ای بزرگ به زندگی خودم

    ستاره فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»  درباره ترک اعتیاد با بازیگر افسانه‌ای سینما «آنتونی هاپکینز» برای مجله interview گفت‌و‌گو کرد.

    درس عبرت اکلیسم

    پیت توضیح داد: من فهمیدم به‌خاطر تمام انتخاب‌های اشتباهی که در گذشته کردم باید خودم را ببخشم.… تصمیم‌هایی که به آن‌ها افتخار نمی‌کنم، برای اون قدم‌های اشتباه الان ارزش قائلم، چون در پرده‌ی آخر من را سر عقل آورد… «شما نمی‌تونید بدون این، اون یکی رو داشته باشید. من این موضوع رو به عنوان یک درس عبرت می‌بینم که در این زمان از زندگیم دستم رو دورش حلقه کردم. اما فکر نمی‌کنم که به خاطر این گذشته تلخ می‌تونم تحسین بشم

    آنتونی هاپکینز که بیش از ۴۰ سال پیش اعتیاد به الکل  را کنار گذاشت، از پیت درباره مبارزه‌اش با الکل سوال کرد.

    پیت جواب داد: “خب من فقط این رو به عنوان یک صدمه به خودم میبینم، یک راه فرار.”

    هاپکینز اضافه کرد:“‌لازم بود. اون یک هدیه است و من نیاز داشتم که پنهانش کنمسال‌ها پیش.“

    هاپکینز و پیت با هم در فیلم هایافسانه‌های خزاندر سال ۱۹۹۴ وبا جو بلک آشنا شویددر سال ۱۹۹۸ هم‌بازی بودند. در طول کار کردن روی فیلم جو بلک، هاپکینز درباره ترک الکل و پاک شدن درد و دل می‌کرد.

    این دو بازیگر سوپراستاد که در سال ۱۹۹۸ در فیلم ”با جو بلک آشنا شوید” همبازی بودند، هم عقیده بودند که برای فرار از واقعیت‌های زندگی خود، از مشروبات الکلی استفاده میکردند. هر دو ترک کردند و سال‌هاست زندگی بهتری دارند.

    ۴۴ سال پاکی آنتونی هاپکینز

    امروز هاپکینز تقریبا ۴۵ سال که مصرف الکل را ترک کرده است، چیزی که سعی می‌کند به خاطر داشته باشد اما زیاد اغراق نکند. او دیدگاهش درباره زندگی با اعتیاد را برای پیت توضیح داد. هاپکینز گفت: “من الان به اعتیادم نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم عجب نعمت بزرگی بود، چون خیلی دردناک بود و به‌من درس زندگی داد. کارهای بسیار بدی کردم. اما به نوعی همه این‌ها دلیل داشت. و عجیبه که الان به گذشته نگاه می‌کنم و فکر می‌کنمخدایا، من اون کارها رو کردم؟ اما انگار یه صدای درونی هست که می‌گه، تموم شدهتموم، فراموشش کن.“

    در گفتگوی برد پیت با آنتونی هاپکینز، پیت اشاره کرد: پس تو تمام اشتباهاتت رو قبول می‌کنی. میگی: بیا همه نقطه ضعف‌های خودمون را زیر ذره‌بین نگاه کنیم، شرمندگی‌های خودمون، زیباست! من این روزها همچین چیزی رو می‌بینم. فکر می‌کنم در زمانی زندگی می‌کنیم که همه چیز را قضاوت میکنیم و سریع با مردم طوری رفتار می‌کنیم که انگار یک‌بار مصرف هستند. ما همیشه اهمیت زیادی به اشتباه میدیم. اما حرکت بعدی، اینکه بعد از اشتباه چیکار می‌کنید؟ چیزیه که واقعا اون شخص رو تعریف می‌کنه. همه ما اشتباه خواهیم کرد. اما قدم بعدی چیه؟ به عنوان یه سنت به نظر نمی‌رسه بمونیم تا ببینیم قدم بعدی اون فرد چیه. و این قسمتیه که به نظر من نیروبخش و جالبه.

    پیت درباره ترک اعتیادش در یک مصاحبه با مجله «جی کیو استایل» در سال ۲۰۱۷ صحبت می‌کرد. بازیگر فیلم «باشگاه مشت‌زنی» گفت که در اوج دوران اعتیاد به الکل می‌توانست چندین بطری وتکای روسی بنوشه! “من یک حرفه‌ای بودم! خوب میخوردم!”

    برد پیت و آنتونی هاپکینز عضو انجمن الکلی‌های گمنام (AA) هستند.

    ترجمه: سمیه محمدی

    برچسب‌ها