1031-Breathe-460

نفس بکشید و بهتر زندگی کنید

    بهتر زندگی کنید! اگر احساس می کنید استرس دارید و تحت فشار هستید، راحت نفس بکشید و به راحتی از تنش رها شوید. اگر نگران اتفاقات آینده هستید و یا در مشکلی گیر افتاده اید، نفس عمیق بکشید، تنفس راحت و عمیق شما را به زندگی برمی گرداند. اگر در زندگیتان گم شده اید و هدفتان را گم کرده اید، نفس بکشید تا به یاد بیاورید که زندگی چقدر با ارزش است. نفس بکشید تا قدر تک تک نفس هایتان را بدانید. بدانید که تنفس هدیه ایست که باید قدرش را بدانید.

    اگر در طی رو کارهای زیادی را برای انجام دادن دارید و کاملا سردرگم شده اید، راحت و آرام نفس بکشید تا تمرکزتان را به دست آورید و بتوانید بر روی مهمترین کارها متمرکز شوید.

    زمانی را که به همراه فردی که دوستش دارید می گذرانید، سعی کنید راحت نفس بکشید، تنفس راحت، شما را در زمان حال و نزد فرد دوست داشتنی تان نگاه می دارد و از درگیر شدن فکر شما با مسائل کاری و جانبی جلوگیری می کند.

    حتی درست نفس کشیدن را به هنگام حرکات ورزشی فراموش نکنید، تنفس صحیح تمرینات ورزشی شما را لذت بخش می کند و باعث می شود شما زمان طولانی تری را صرف تمرینات کنید.

    اگر به سرعت حرکت می کنید، به آرامی نفس بکشید و سرعتتان را کمتر کنید، تا از زندگی لذت ببرید. همین تنفس که شاید ساده ترین عمل به نظر برسد، می تواند نگاه شما را به زندگی متفاوت کند. پس با خیال راحت نفس بکشید و از زندگی لذت ببرید.

    می توانید بر روی دسکتاپ کامپیوتر، دیوار و یا در یخچال «نفس بکش» را بنویسید تا با دیدن آن به آرامی و راحتی نفس بکشید. مطمئنا از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد.

    1031-Breathe-460

    یک راهنمای ساده برای زندگی

    بهتر زندگی کنید! شما به راحتی می توانید زندگی را به پیچیده ترین حالت ممکن در بیاورید و خودتان را در آن گم کنید. پیشنهاد می شود که آن را تا می توانید ساده کنید و ساده نگه دارید.

    «بخندید، نفس بکشید و به آرامی حرکت کنید»

    اگر شما هم به شیوه بالا زندگی می کنید، به شما تبریک می گوییم، شما به بهترین شیوه ممکن در حال زندگی هستید. اما در صورتی که اینگونه نیستید، بهتر است چند کار ساده را انجام دهید. شاید زمانی به این موضوع برسید که هیچ چیز با ارزش تر از آرامش در زندگی وجود ندارد!

    مثل همیشه قانون هایی برای شکستن وجود دارد، در واقع همین تغییرات اساسی است که زندگی را جذاب می کند:

    – کمتر تلویزیون ببینید و بیشتر مطالعه کنید

    – کمتر خرید کنید و بیشتر به دامن طبیعت سفر کنید

    – از آشفتگی بکاهید و به فضای اطرافتان بیافزایید

    – عجله نکنید؛ با آرامش به کارتان ادامه دهید

    – کمتر مصرف کنید و سعی کنید تا تولید کننده بهتری باشید

    – غذاهای بدون ارزش غذایی را فراموش کنید و به سراغ موادغذایی واقعی بروید

    – از انجام کارهای شلوغ بپرهیزید و سعی کنید بر روی یک نقطه تمرکز داشته باشید

    – کمتر رانندگی کنید و بیشتر به پیاده روی بپردازید

    – از سر و صداها فاصله بگیرید و به سکوت بپیوندید

    – تمرکزتان را بر روی آینده کم کنید و به زمان حال بپردازید

    – قرار نیست همیشه کار کنید، اندکی هم بازی کنید

    – کمتر نگران باشید و بیشتر بخندید

    – نفس بکشید

     منبع: سالم زی salemzi

    درباره زندگی سالم بیشتر بخوانید:

    چگونه از زندگی خود احساس رضایت کنیم؟

    چگونه تا 100 سالگی عمر کنیم؟

    www.etiad.org

    برچسب‌ها