قماربازان گمنام

    قماربازان گمنام، يك انجمن خود گردان و غير انتفاعى متشکل از زنان و مردانى است كه مشکل اصلی آن ها اعتياد به شرط بندی و قمار بازی است.

    این افراد با به اشتراک گذاشتن سرگذشت و تجارب خود با یکدیگر، قصد بهبودی از این بیماری را داشته و سعی می کنند تا با کارکرد ١٢ قدم و حمایت از یکدیگر هوشیاری از اعتیاد به قمار را به طور روزانه حفظ کنند. هدف اصلی اعضای انجمن قماربازان گمنام خودداری از قمار کردن و همچنین کمک به قماربازان معتاد دیگر میباشد تا آن ها هم بتوانند در بهبودی از این بیماری به سر ببرند.

    اکثر معتادان به قمار تمایلی به اقرار این حقیقت ندارند که به طور غیر عادی قمار می کنند و قدرت کنترل کردن قماربازی خود را از دست داده اند. هیچکس دوست ندارد خود را نسبت به هم ردیفان خود متفاوت تصور کند، بنابراین این افراد زندگی خود را در انکار به سر می برند و با تلاش های بیشمار و بیهوده خود در قمار، می خواهند ثابت نمایند که می توانند مانند دیگران به طور طبیعی قمار کنند.

    معرفي انجمن قماربازان گمنام

    بزرگترین اشتغال فکری همۀ قماربازها این است که تصور کنند روزی خواهند توانست قماربازی خود را کنترل کنند. ادامۀ مصرانۀ این تفکرات واهی واقعاً حیرت انگیز است و بسیاری از معتادان به قمار تا دروازه های زندان، دیوانگی و مرگ به کار خود ادامه می دهند.

    برای بهبودی از این اعتیاد در انجمن قماربازان گمنام پیشنهاد می شود که این نوع اشخاص قماربازبودن را به اعماق درون خود اقرار کنند. در درون قماربازان این پندار بیهوده که ما مانند دیگران هستیم و یا ممکن است مانند دیگران باشیم، باید درهم شکسته شود. انجمن قماربازان گمنام این فرصت را در اختیار همه قمار بازان در عذاب قرار می دهد تا با قبول کردن و پذیرش عجز در برابر قمار، و با استفاده از کارکرد دوازده قدم، در مسیر بهبودی از این اعتیاد رفتاری گام بردارند. معتادان قمارباز در درازمدت بدتر شده و بهتر نمی شوند، بنابراین برای داشتن یک زندگی عادی، تلاش می کنند تا در حد توان، اصول خاصی را در زندگی روزمره خود به کار بگیرند.

    اين انجمن كه در آمريكا شكل گرفته است در ايران هيچ فعاليتي ندارند. با اين حال اين انجمن در كشورهاي زير فعاليت دارد و شما اگر ساكن هر كدام از اين كشورها هستيد مي‌توانيد براي يافتن اطلاعات مربوط به اين انجمن و عضويت در آن از آدرس‌هاي زير استفاده كنيد.

    آمريكا

    وب سایت: http://www.gamblersanonymous.org/ga/node/1
    تلفن تماس: 001.626.960.3500

    کانادا
    وب سایت: http://www.gamblersanonymous.org/ga/addresses

    تلفن تماس آلبرتا: 001.403.331.0822
    تلفن تماس مونترال: 001.514.484.6666
    تلفن تماس اونتاریو: 001.855.222.5542

    یونان
    وب سایت: http://www.gamblersanonymous.org/ga/addresses

    آلمان
    وب سایت: http://www.anonyme-spieler.org
    تلفن تماس: 0049.1805.104.011

    سوئد
    وب سایت: http://www.ga-sverige.se

    فرانسه
    وب سایت: http://www.gamblersanonymous.org/ga/addresses

    آسیا اقیانوسیه
    وب سایت: http://www.gamblersanonymous.org/ga/addresses
    تلفن تماس هند: 0091.8826.904.945

    استرالیا
    وب سایت: http://www.gansw.org.au
    تلفن تماس سیدنی: 0061.297.266.625

    برچسب‌ها